Розвиток ринку e-commerce у світі та Україні. Теплосила & e-com
Ринок e-commerce стрімко розвивається у всьому світі. І це закономірно, адже на зміну старому – завжди приходить нове, більш зручне та технологічне. Для початку, давайте розберемося, що таке “e-commerce” простими словами
“E-commerce” – це все те, що ми купуємо і продаємо в інтернет-просторі. Це сфера економіки, транзакції в якій відбуваються за допомогою комп’ютерних мереж.
Розвиток “e-commerce” у світі
Не дивно, що інтернет-торгівля стрімко розвивається у всіх куточках планети. Нижче наведемо статистичні дані, які дуже добре відображають дану динаміку:
До кінця 2020 року кількість онлайн-покупців досягла 2,05 млрд людей (це більше 25% населення всього світу).
15,5% роздрібних продажів у всьому світі в 2020 році припадало на e-commerce.
Це загальносвітова статистика, яка має деякі відмінності в різних країнах.
Джерело: retailers.ua
З графіка вище можна побачити річні темпи зростання ринку електронної комерції, а також обсяги цього ринку. У 2020 році відбувся різкий стрибок, і продажі збільшилися більш ніж в 2 рази – на 32% (у порівнянні з 15% в 2019 році). Пандемія коронавірусної інфекції буквально “перевернула гру” торгівлі в усьому світі, адже саме в 2020 році 43% людей склали свої перші онлайн-замовлення.
Серед інших факторів щорічного зростання ринку “e-commerce” аналітики виділяють зростання довіри користувачів до платіжних систем та все більш глибоке впровадження смартфонів в життя людей.
Так, експерти з Statista вважають, що до кінця 2021 року 72,9% всіх онлайн-продажів будуть здійснюватися через смартфони.
Розвиток “e-commerce” в Україні
Україна займає далеко не останнє місце в розвитку інтернет-торгівлі.
Ось так змінювалася частка e-commerce в роздрібній торгівлі в Україні:
Цікаво, що в 2020 році в Україні саме ринок електронної торгівлі розвивався найбільш динамічно, а обсяг ринку досягнув 4 мільярди доларів (зростання на 41% з початку пандемії).
Джерело: ain.ua
Думки аналітиків про майбутнє “e-commerce” на світовій арені
До недавнього часу, Джеф Безос був найбагатшою людиною в світі (після падіння акцій компанії він змістився на другу сходинку рейтингу, поступившись своїм місцем Бернару Арно, голові групи компаній Louis Vuitton Moet Hennessy). Його основний актив – найбільша в світі на ринках платформ електронної комерції компанія Amazon. Це факт з розряду тих, які говорять самі за себе. Можна довго говорити про те, що частка “онлайну” поки досить мала в загальному “пирозі”, і це дійсно так, адже офлайн-торгівля нікуди не піде, і буде тільки нарощувати свої оберти. Але одне зрозуміло точно – ми вже не можемо ігнорувати наявність і перспективи такого динамічного та технологічного ринку.
Від лірики до цифр та думок експертів:
Крістіан де ля Вілюше, глобальний директор по інтеграції Havas Group, вважає, що ринок електронної торгівлі впродовж наступних 5-10 років буде більше 50%. Про це він сказав в інтерв’ю Видавцю RetailersUA.
Аналітики з Nasdaq вважають, що до 2040 року 95% всіх покупок здійснюватимуться в інтернеті, а більша частина їх частина – через смартфони.
Теплосила & “e-commerce”
9 липня 2018 року в компанії Теплосила з’явився інтернет-відділ, який ось уже 3 роки розвивається і набирає обертів. Ми співпрацюємо з великою кількістю інтернет-магазинів, яким надаємо найкращий продукт та найкращий сервіс, який покращуємо кожного дня.
Інтернет-простір – це комплекс робіт, які працюють як один злагоджений механізм, доповнюючи один одного. Починаючи від різних активностей компанії в соціальних мережах – закінчуючи величезним масивом роботи і взаємодії з власниками бізнесу в сфері інтернет-торгівлі. Ми стежимо за трендами онлайн- і офлайн-торгівлі, і будемо продовжувати тримати Вас в курсі всіх подій на наших сторінках в Facebook і Instagram, а також на нашому сайті teplosila.ua.
Ніхто не знає точного майбутнього світової торгівлі, адже ми живемо в світі цифрових технологій, які дуже швидко розвиваються та зростають буквально по експоненті. Але у нас є можливість спостерігати та аналізувати події, які вже відбулися.
Ринок “e-commerce” – це величезні перспективи розвитку для будь-якого бізнесу, які можна використовувати як точку входу в світ підприємництва, або як нову зону росту для вже існуючого офлайн-бізнесу.
Якщо ви є власником інтернет-магазину, або плануєте “підкорити” дану сферу торгівлі – ми будемо раді співпраці з Вами. Напишіть нам на нашу електронну пошту info@teplosila.ua, або просто напишіть нам в соціальних мережах.